FM Group Nederland is een snel groeiende onderneming in de parfummarkt.

De onderneming werd opgericht door jonge mensen en is in staat om zeer snel te

beantwoorden aan de behoeften en de wensen van de klanten en distributeurs.

Wij bieden een zeer ruim assortiment met allerlei parfums en aanverwante producten.

Doelstellingen
- producten tegen de meest gunstige prijs aanbieden
- volledige tevredenheid van de klant en distributeur
- steeds in staat zijn aan de verzoeken van de klant te voldoen

Graag zien wij dat de distributeurs de pioniers van onze onderneming worden door hun netwerkmarketing–structuur te ontwikkelen.

Wij nodigen U uit om samen met ons te werken aan een vermogende toekomst op alle fronten.

   

Geschiedenis

   

Het idee om een exclusief cosmetica –assortiment uit te bouwen kwam bij

de heer Trawinski (Chief Executive Officer van de FM Group World).

Hij zocht naar de perfecte producten en kreeg heel wat aanbiedingen van vertegenwoordigers van verschillende bedrijven. Hij deed echter de goede beslissing om samen te werken met een bedrijf dat zijn vader (10 jaar in de parfums) goed kende.

De essence voor de parfums wordt gemaakt door DROM, een Duits bedrijf dat
zich sinds het begin van 1900 heeft gericht op het ontwikkelen van geur-concentraten.

Op dit moment heeft Drom meer dan 80% van alle geur concentraten in handen.

Hoe komen de grote merken aan hun heerlijke geuren?

Laten we in het voorbeeld Chanel nemen. (het kan ook Gucci, Dior, Hugo Boss zijn).

Chanel wil een geur voor in de zomer op de markt brengen en geeft Drom een opdracht om voor hun bloemige, frisse zomer geur te ontwikkelen.

Nu het concentraat af is, wordt het geleverd onder de naam 'Cat Walk'. Deze naam is gegeven door de Drom.

Chanel neemt dit concentraat 'Cat Walk'af. maar noemt het geen 'Cat Walk' maar 'Coco Mademoiselle'.

Chanel vult het zelf af met alchol en farmaceutisch water. Soms wordt er nog een kleurstofje aan toegevoegd om het geheel passend te maken bij het mooie exclusieve flesje.

IN HET KORT: Chanel koopt een Concentraat ontwikkeld door Drom,

vult het zelf af en zet het op de markt onder hun eigen naam in hun eigen flesje.

 

 

Hoe komt FM Group aan hun heerlijke geuren?
 

Perfand koopt bestaande concentraten die zijn ontwikkeld door Drom op. Zo ook de ‘Cat Walk’. Perfand vermengt deze concentraten met alcohol van 96%. Deze geuren worden geleverd aan FM Group en krijgen geen namen maar nummers.

Zo noemt FM Group hun geur niet ‘Cat Walk’, maar nummer 18.Er is een uitgebreide keuze op de parfummarkt wat geuren en kwaliteit betreft. De prijs wordt bepaald door meerdere factoren, b.v. door de kwaliteit zelf: de hoeveelheid van de geurbestanddelen. Toch de meest prijsdrukkende factor bij merkparfums is de naam en het uiterlijk van dat parfum.

U betaald dus voor veel meer dan het parfum alleen!!!

Bij ons gaat het om de kwaliteit!

We zijn trots dat we Parfums met 20 % geurbestanddelen

kunnen aanbieden voor de Dames en Eau de Parfums met 16 % geurbestanddelen voor de Heren.
Veelal ligt het concentraat bij de parfums van FM qua percentage nog iets hoger dan de voor U bekende merken,

met als voordeel nog langer lekker ruiken met een lager verbruik.

 

 

 

 

 

 

 

  

Onze gebruikers

Hier kun je een typische gebruiker beschrijvenen waarom dit project zo belangrijk voor hun is. Het is goed om je bezoekers te motiveren zodat ze ook weer terug komen naar je website.

Geschiedenis van het project

In dit gedeelte kun je het ontstaan van je project beschrijven en een reden opgeven waarom je het gecreëerd hebt, Het is handig om mijlpalen te vermelden en deelnemers in acht te nemen